Etiketler

, , , , , , ,

Yıllardır Turknetliyiz,hız ciddi derecede düştü. Destek kayıtları açtık otomatik cevaplarla dönüldü hep,Neyse onu geçtim

Bina altyapısının , Yapa altyapısındaoldugunu ve  100Mbps alabileceğim söylendi,kontrol etttigimde ben de bunu buldum.

indirme hızı : 2.66 Mbps

yükleme hızı : 1.07 Mbps

aldıgım hızlardı,

 

Turknet online işlem merkezine girip dün gece ,

Ordan Teknik&Destek 

Oradan da Teknik bilgilere girdim.

Yapa profil bilgileri Standart ve hızlı olanları kullanmıstım ben ,artar belki hız ve internetteki kesilmeler gider diye.

Kesintisiz olanı seçip kaydettim 

Sonra tekrar hız testi yaptıgımda

indirme hızı : 3.95 Mbps

yükleme hızı : 0.92 Mbps

olarak aldım,

kesinti yaşamadım şuana kadar

480 p bile zor izliyordum youtube da mesela,720p izyebiliyorum suan  ve 1080 biraz dolmasını beklersem izlenebiliyor artık.

Turknet bunu söylemez,ben söylemiş olayım.

Sizde bir deneyin, umarım internet hızınız benim gibi artar az da olsa ve internet kopma sorununuz da  gider.

Sağlıcakla kalın.