Etiketler

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

İnternet sağlayıcı olarak 6 yıldır Turknet kullanıyorduk,

Altyapıları çeşitli sitelerden sorguladıgımızda  75 ya da 35mbps maksimumum destekli bina ve dairemize

Turknetten hep max olarak download : 2 Mbps  Upload : 0.60 Mbps aldık

defalarca arıza kaydı bıraktık,bina ile alakalı dediler  ya da sorun yok dediler,

Kaplumbaga hızında internet ve sürekli kesintilere çözüm bulunmayınca,covid-19 zamanı evden çalıştıgımız ya da herkesin evde olup net kullandığı bu zamanda diyeyim canımıza tak etti. Birde 88 liraya çıkacağını duyunca temmuz ayında artık.Bu hızda artık yeter dedik.Çözüm yolu aramaya başladık.

Taahütsüz olması dolayısıyla Millenicom u duymustum,arastırıp ona geçtik.

Arkadasımdam promosyon kodu aldım abone olurken millenicoma , bu sayede o da ben de 1 ay bedava internet hakkı kazandık.

19.06.2020 Millenicom da geçtiğim paket içeriğini yazayım

79,90 TL
Özgürüm İnternet Kampanyası
Hız 35 Mbpse kadarAKN & Kota
Yok
TAAHHÜT
Yok
Geçtik gelip kurdular hemen ,
Şuan download : 33 upload ise : 6 (5,8 ler civarı diyeyim) almaktayız.
Çok şükür biz 4,5,6 mbps beklerken 33 hızını görünce şok olduk resmen
Düşük hız sıkıntısı çekenler varsa Turknette geçebilirler bizim gibi millenicom a
(modemim yıllardır aynı , Asus N17u modem )
NOT: bize verilen
DE16492D
promosyon koduyla abonelik işlemleri sırasında yetkiliyi bilgilendirirseniz  1 ay bedava internet kullanırsınız
(1 temmuz 2020 ye kadar geçerli diyor ama bakarsınız,millenicom arkadışını getir kampanyası,3 senedir devam ediyormuş,uzayabilir süresi)

 

#millenicom a geçiş ,

teşekkürler millenicom

yazık #Turknet te çileyle geçen o günlerimize diyorum

yıllardır bina iç tesisat yalanı ile kandırılmış olduğumuz tecrübe ettim.(defalarca  farklı elektrikçiler getirip bina içine baktırmamıza ve bina yeni olmasına rağmen)

Tercih sizlerindir,ben tecrübemi paylaşmış oldum