Etiketler

, , , , , ,

Next 2000 FTA HD uydu alıcımız alındığında kanalları gezerken sinyal yok diye hatası üzerine garanti kapsamında tamire gitmiş ve çözüm bulunamamış.

Uyduyu kapatıp açınca sinyal yok yazan kanallar için görüntü gelirken ,sinyal yok yazmayan,görüntü aldığımız kanallarda bu sefer sinyal yok diye görüntü alamıyorduk.

Araştırmalarıma rağmen de bir çözüm bulamamıştım bu soruna.

Az önce yazılım güncellemesi varsa yapayım derken ,güncelleme sonrası kendiliğinden düzeliverdi sorun.

Sizlerle de paylaşmak istedim ,Aynı sorunu yaşayan çözüm bekleyenler olabilir düşüncesi ile 🙂

Google da Next 2000 fta hd yazılım diye yazıp arattım

http://www.nextdestek.com/next-2000-HD-FTA.html

uzantılı nextdestek sitesine yönelenerek V1559 olan uydu yazılımımı ,o anki en son yazılım sürümü olan V1572 ye güncellemek için V1572 üzerine tıklayıp laptopa indirdim.

Zipten cıkarıp sadece içindeki dosyayı usb flash belleğe attım,

uyduya gidip taktım,

uydunun yazılım güncelleme kısmına girince usb flash belleği gördü ,

yüklemeyi başlat dedikten sonra uydu yüklemeyi tamamlayarak kendiliğinden baştan başladı ve sorunumuzun tevafuken çözüldüğünü gördüm

umarım benzeri sorun yaşayanlar bu paylaşımımı görüp ,kendi uydu marka ve modellerinin o anki en güncel yazılımına uydularını güncelleyerek sıkıntılarını gideriverirler 🙂