Etiketler

, , , ,

Asus n17u modemim üzerinde internet ışığı ve diger ışıklar yanıyordu .sıkıntı yok yani burda . ya da 192.168.1.1 de internet durumu : baglandı yazıyordu . burda da sıkıntı yoktu

“internet yok, güvenli”  yazıyordu laptop ve telefonlarda ise “baglandı ” ya da  “baglandı,internet yok” yazıyordu.

internet yoktu yani

2 gündür evde net yok .Turknet eskisi gibi muhatap olmuyor müşterisiyle,telesekreterle arıza kaydı olusturuyorsunuz vs muhatap yok bekle babam bekle …

dünden beri arastırdım ,cihazı enaz 5 kez reset attım .

neyse çözüme geceyim az önce yaptım kendim,

  • modemin arkadaki dügmeye uzun süre basıp cihazı resetleyin .
  • internet kurulumunu yapın
  • burdaki önemli ayrıntı Türkneti değil ,listede olmayan kısmına tıklayın (5 defa en az cihazı bastan kurdum ,hep turknet olanı sectim olmadı ,listede olmayanı sectim az önce oldu sonunda) 
  • ppope ,vlan ıd :35  
  • listede olmayan kısmını seçin ,
  • şifre ve kullanıcı adını girin  ( ….@turknet olan )
  • sonra ssıd (internetinizin adı ve sifresi )
  • ok tıklayın ,hata kalkıcak
  • baglandı yazacak .

(sıcagı sıcagına paylasmak istedim ,aynı dertten muzdarip olanlar varsa istifade ederlerse ne mutlu bana )