Etiketler

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Laptopun içini açtım ve fan temizliğini yaptım(fan cleaning ) ,laptopu alalı 2 seneyi geçti ,  fan 1 kere temizlemiştim ama termal macun hiç değiştirmemiştim ,  sistem boşta ,hiçbirşey açık değilken bile aşırı ısınma ve sürekli ve gürültülü çalışan fan sorunu vardı ,cs go oynarken asırı ısınmadan dolayı oyundan cıkıyordu sürekli laptop   ve fan hiç susmuyordu gerek oyunda gerek  laptop boşta iken

(before zalman ) –>

Bende karar verip termal macunu bir değiştireyim dedim  ,

ZALMAN ZM-STG2 yi sipariş ettim netten gelince ,youtubeda  termal macun nasıl sürülür diye videoları izledim,araştırdım. Eski macunları ıslak ve kuru mendil yardımıyla silip ,zalmanı da hafif sıktım ve dagıttım ince bir tabaka halinde ,zar gibi ince yaptım

MaşaAllah

fan sesi sustu artık ,

laptop az çok ilk aldıgım sessizliğine geri döndü diyebilirm ,

sagdaki numaralar hariç diger yerler yanıyordu  ama şimdi yok ,ses yok seda yok

gönül rahatlıgı ile alın uygulayın , almadıgınıza pişman olursunuz derim , ben almayıpta kullanmadıgım için boşyerer sıkıntıyla geçen o günlerime yanıyorum   🙂

ilk aldıgım günki haline döndü ısı ve fan sessizliği bakımından

eskiden laptopta sol tarafa el degmicek derece yanıyorken , şimdi hafif bir ılıklık var

fanı da temizleyin ,hava tutun sonra takın,

Zalman ZM-STG2  öncesi ve sonrası   sonuçlarını sizlerle paylaşmak istedim aşağıda

Böylelikle belirli aralıklarla  “kaliteli macun değişimi ” ve “fan temizliği ” nin yapılması gerektiğini öğrenmiş olduk 😉

en az bir kişiye bile  faydalı olmak ümidiyle ..

bosta

before zalman ZM-STG2 – zalman ZM-STG2 dan önce

tempretures

Cpu core #1    58.0 °

cpu core #2    59.0°

cpu core #3    57.0 °

cpu core #4      58.0 °

——————————————————————-

ekran-goruntusu-357

After fan cleaning and after Zalman ZM-STG2 -fan temizliği ve zalman macundan sonrası

Cpu core #1    39.0 °

cpu core #2    40.0 °

cpu core #3    35.0 °

cpu core #4      37.0 °

———————————————————————-

Just facebook internet page open , before zalman - sadece facebook internet sayfası açık

Just facebook internet page open ,
before zalman – sadece facebook internet sayfası açık

————————————————————————

Just facebook internet page open ,after zalman - sadece facebook açık ,zalmandan sonra

Just facebook internet page open ,after zalman – sadece facebook açık ,zalmandan sonra

————————————————————————-

cs go before zalman - cs go açık Zalman dan öncesi

cs go before zalman – cs go açık Zalman dan öncesi

———————————————————————

after zalman while playing  Cs go -  Zalman uyguladıktan sonra cs go oynarken

after zalman while playing Cs go –
Zalman uyguladıktan sonra cs go oynarken